Re: Problem z Athlon 900MHz

Autor: Grzegorz (grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 12:27:07 MET

> Posiadam plyte ECS K7S5A, procesor Athlon 900 MHz, karta graficzna z serii
> GeF 2mx 32mb. Sprzet dzial juz okolo 4 miesiecy. Ostatnio zauwazylem
jednak,
> ze pewne programy nie dzialaja u mnie poprawnie (chyba te korzystajace z
> DirectX, openGL....). Np. wtyczki do winamp'a "tanczace dziewczyny", widze
> tylko posiekany trojkatami obraz (widac, ze sceny nie sa poprawnie
> renderowane). Wymienilem procesor na Duron 800 i problem znikl (a moj
> procesor zostal wlozony do komputera kolegi, i dzialal tak samo nie
> [...]

Jest uszkodzona seria Athlonow (nie pamietam dokladnie jaka) ale gdzies na
stronei AMD mozna to sprawdzic (tez nie pamietam gdzie) w kazdym razie blad
polega na blednym wyswietlaniu obrazy w pewnych sytuacjach. AMD wymienia
uszkodzone procesory na nowe tak ze warto sie upewnic czy to przypadkiem nie
ten.
Popytaj dokladnie ewentualnie pogrzeb na stronie AMD, gdies tam byl taki
test z obrazkiem ktory mial byc poprawnie wyswietlany na dobrych procesorach
Pozdrawiam
Grzesiek