Re: ECS K7S5A + Athlon XP 1700+

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 04:17:19 MET

Użytkownik "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Wiesz mam ta plyte i ogolnie jest spoko, ale jak na Athlona 1700 XP lepiej
> bylo wydac 100zl wiecej i kupic SOLTEK VIA KT266A 75DRV2 napewno lepiej by
> Ci wszystko chodzilo tzn. szybciej, a tak OT to podobno ECS wykorzystuje
> jakies 80% mozliwosci DDR'ow.

Podobno?
Podobno soltek jest do dupy, podobny plyty abita sa niestabilne, podobno....
Napewno nie jest to prawda. ECS z DDR i A TB 1.3 miala srednio identyczne
osiagi jak MSI KT266A Turbo (czy Pro)2 w identycznej konfiguracji. Cena MSI
550, ECS 290. I nie podobno tylko napewno (sam sprawdzalem).
Pozdr,
janekbo