Re: Teac CD-W524E - predkosc nagrywania

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 09:59:46 MET

Uzytkownik "Silver Ghost" <s_silver_at_priv7.onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> (1x-24x) i efekt ten sam. Przy ustawieniu nagrywania na x24 plytke 700
> MB pali przez 10-12 min. Przy ustawieniu x16 plytka 700 z plikem 734
> MB przez 5:37. Wyniki te mam przy paleniu danych z dysku. Program to
> Nero 5.5.5.6 Gdzie jest problem ?
>
> Druga sprawa: W pakiecie Nero jest program Nero CD Speed. Probowalem z
> ciekawosci sprawdzic predkosc odczytu nagrywarki jako CD - na roznych
> plytkach tloczonych i odczyt byl na poziomie x18. Do predkosci x18-x20
> rozpedzala sie rowno, pozniej lekki spadek i trzymala mniej wiecej na

nie! u mnie idzie ponad 30x chyba 37 ale nie pamietam juz dokladnie moze 31?
ale duuuzo wiecej niz u ciebie, nero chyba ten sam ale to nie ma znaczenia

co do palenia to burnproof sie nie wlacza na 24? moze to o to idzie

> Sprzet: ABit BX6 rev2, C800, 1 GB RAM, Quantum Fireball CX 20,4 GB
> Zainstalowane ASPI ver 4.6

a jak to instalujesz? u mnie updaty z adapteca pisze ze nie ma czego
updatowac! i dobrz bo wsio chodzi :)

mosciak