Re: P³yta i Procesor

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 22:36:29 MET

U¿ytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci
l...
> Ja ju¿ wspomniano w jednym z poprzednich postów, przej¶ciówka musi
> umo¿liwiaæ tak± regulacjê, a nie ka¿da jak wiesz daje takow± mo¿liwo¶æ.

Wiem, bo sam to pisalem. Bez regulowanego naiecia nawet nie ma co
podchodzic.

> Porz±dne przej¶ciówki jako kosztuj±ce wówczas 70÷80 z³otych by³y w mojej
> czê¶ci Polski niedostêpne. By³o za to kupê taniego barach³a, dlatego

>? 80zl? Z autografem Gatesa, czy jak? Na poludniu Polski MSI 6905 kosztuje
>do 50zl i nigdy drozej nie widzialem ...

Licytacja nie ma sensu. Zrobi³em to 11 miesiêcy temu.

>W zasadzie masz racje, z jedna tylko uwaga -- Asus P2B, a DFI AK74... ja
>bym nie ryzykowal takiej przesiadki :)

Zaryzykowa³em (zreszt± w sposób zgodny z zasadami zarz±dzania ryzykiem) i w
moim subiektywnym odczuciu nawet niestabilne Windowsy serii 9x pracuj± o
wiele lepiej. Mniej niebieskich ekranów, krytycznych wyj±tków i
nieprawid³owych operacji wykonanych przez program. Moim skromnym zdaniem
p³yty ASUSa to na pewno jedna z górnych pó³ek w tej kategorii wyrobów, ale
przereklamowana i nie warta tej ró¿nicy cenowej w porównaniu z wieloma mniej
znanymi produktami innych firm. Ustêpuj±cych cen±, ale nie mo¿liwo¶ciami.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl