Re: NTG - win XP i Seagate U6

Autor: dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 00:35:02 MET

Sat, 9 Feb 2002 18:38:35 +0100 Michal Letowski milet_at_geocities.com
napisal:

> Użytkownik "dylon" <dylon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >
> Wirus (przy uruchamianiu EXE zaraza inne pliki
> wykonywalne)?
>
> Sprobuj tak:
> - znajdz program z duzym plikiem EXE, ale bez dodatkowych
> sterownikow, bibliotek
> - skopiuj ten plik .exe i zmierz czas kopiowania
> - uruchom .exe i zmierz czas
>
> Jezeli uruchamiania zajmuje duzo wiecej czasu, to problem
> jest ewidentnie programowy - wirus, uszkodzony plik
> rejestru, za malo pamieci i nadmiernie wykorzystywany
> plik wymiany itp. - niestey na XP sie nie znam, wiec
> [...]
mam avp plat 3.5 z najnowszymi bazami wiec nie sadze zeby to byl wirus.
co do pamieci to mam raczej wystarczajaca ilosc 192MB zapelnoiona do ok
100MB pagefile na sztywno 400MB
na 95% wina lezy po stronie winaXP. (niestety na pl.comp.os.ms-
windows.winnt nikt nie udzielil mi odpowiedzi, na stronach z winem tez
nic.)
dodam ze jak mialem wina2000 i samsunga 5GB bylo wszystko ok.
(no chyba ze seagate U6 jest jakims badziewiem)

--
Pozdrawiam.   Dylon
dylon_at_wp.pl   UIN:37600222 GG:2200145