Problem z nagrywarka

Autor: Kamil (ugryz_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:07:35 MET

Witam wszystich!

Mam taki problem i nie wiem jak go rozwiązać.
Od 5 miesięcy mam nagrywarke Lite-On 12x. Dotychczas działała prawidłowo,
lecz od jakiegoś czasu nie chce nagrywać płyt, tzn. nagrywa, dochodzi do
jakiejś ilości procent (za każdym razem zawiesza się przy innej ilości
procent) i pecet się zawiesza. Dysk formatowałem już 3 razy, a nagrywarka
dalej nic. Nie działa pod Win ME jak i pod XP. Zaniosłem ją do serwisu, lecz
tam się okazało, że jest w 100% sprawna.
Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem i może mi wytłumaczyć co mam
zrobić?

Z góry dziękuje za pomoc!

Pozdrawiam
Kamil