problem z procesorem

Autor: Kaux (kaux_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 00:04:22 MET

Mam nastepujacy problem:
po zmianie plyty glownej temperatura mojego Celerona 400 MHz wzrosla do ok.
55 st. C (przy starej bylo 25 st.) , a chce ją za wszelka cene obnizyc.
Nowa plyta to Amptron P6BAP-A+, mam duzy radiator z wiatrakiem, plyta nie
umozliwia zmiany zegara ani napiecia na CPU (BIOS tez), nie pomaga pasta
termoprzewodzaca, itp.
Robilem tez upgrade BIOSu, ale nowy tez nie umozliwia zmiany parametrow
procesora :(
Co moze byc przyczyna tak wysokiej temp. procka i jak ja obnizyc?

Za wszelkie uwagi z gory thx.