Re: ECS K7S5A + Athlon XP 1700+

Autor: rfk (rfk_at_pf.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 21:59:13 MET

> W Biosie zmienic magistrale FSB i ram ze 100/100 na 133/133

Panie Piotrze,

Dziekuje za pomoc.
Rozumiem, ze chodzi o opcje w menu CPU Setup Page.
Zrobilem, co mi Pan polecil i faktycznie BIOS wyktyl, ze jest to Athlon XP
1700+, ale zaraz po starcie, sprawdzeniu pamieci i zgloszeniu sie urzadzen -
mam czarny ekran. Nic sie nie dzieje.

Do drugim restarcie bylo jeszcze gorzej - Bios wywalal bledy, typu Memory
Wrong Size.
Bios sie nawet cos a'la zawiesil, po czym zupelnie sie wyresetowal (nawet
zegar byl przestawiony).

Wylaczylem komputer na chwile i potem jakos udalo mi sie zmienic znowu na
100/100.

Moze to dlatego, ze mam pamiec nie DDR, a SDR (1 kosc 256 MB 133 MHz).

Co z tym zrobic?

Pozdrawiam,

Rafal