Re: ECS K7S5A + Athlon XP 1700+

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 21:06:14 MET

Użytkownik "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Wiesz mam ta plyte i ogolnie jest spoko, ale jak na Athlona 1700 XP lepiej
> bylo wydac 100zl wiecej i kupic SOLTEK VIA KT266A 75DRV2 napewno lepiej by
> Ci wszystko chodzilo tzn. szybciej, a tak OT to podobno ECS wykorzystuje
> jakies 80% mozliwosci DDR'ow.

A ja mam rowniez te plyte, Athlona 1600+ i SD-Ramy i musze powiedziec, ze
jestem zadowolony :) W przyszlosci moze kupie DDR, ale w sumie nie wiem, czy
warto.
SiSoft Sandra mi pokazuje w benchamark memory wartosci wieksze o 130 MB/s
niz mialem na KT133A.
W gruncie rzeczy to jest bardzo dobra plyta (o ile nie korzysta sie z AC'97
i Durona - po odpowiednim skonfigurowaniu smiga niezle, no i za taka cene..

Pozdrawiam.