Re: biosmod i skrypty dla MX

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 19:11:47 MET

> A mozesz zdradzic jak namierzyles odpowiedni offset?
> Chetnie bym sie zabawil ze swoim Leadtekiem.

Przeszukując wartości odpowiadające wartościom taktowania - w biosie offset
pomiędzy wartością taktowania core a wartością taktowania wynosi
szesnastkowo 2C. Szukasz wartości odpowiadającej twemu defaultowemu
taktowaniu core, sprawdzasz czy w adresie odległym o 2C jest wartość
odpowiadająca twojemu taktowaniu pamięci i .... jeśli tak jest to duża
szansa, że trafiłeś na właściwą parę.... zmieniasz, zapisujesz, poprawiasz
sumę kontrolną bios modem (wystarczy wczytać i zapisać) próbujesz czy pasuje
vgabiosem - jak dało rezultat pozytywny to ok, jeśli nie to masz kolejną
próbę.... jeśli pasuje to flashujesz na stałe... To chyba w największym
skrócie....

Pozdrawiam,

Cooger

P.S. Ma ktoś te skrypty... :(