Re: nie działa skaner

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 18:42:56 MET

Użytkownik <wilus_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> instaluje,
> USB.

> Żadnych pomysłów? Mnie nadal nic nie przychodzi do głowy???

USB na VIA jest po prostu... hmmm... delikatne, mowiac delikatnie.
Na KT7A trzeba po prostu odpowiednio poustawiac opcje
w BIOS-ie. Polecam:
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
www.usbman.com

Mialem taki sam problem ze skanerem AGFA e50, po zmianie
parametrow w BIOS-ie chodzi idealnie. Sterowniki
nie maja z tym wiele wspolnego.
Aha, overclocking przez zmiane FSB ma fatalny wplyw na USB!

Michal Letowski