klawiatura turbo a uśpienie i restart komputera

Autor: Andrzej Pocieszka (ramiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 17:37:15 MET

kupiłem klawiaturę turbo plus dla windows 98
ma dodatkowe klawisze
turbo
power
sleep
wake

kombinacja turbo+power wyłącza komputer
ale kombinacja turbo+power nie włącza komputera tzn. dyski zaczynają pracę
ale ekran pozostaje czarny
kombinacja turbo+sleep usypia komputer ale turbo+wake nie budzi go

pytanie za miliard : co ustawić żeby działało

ps
w sklepie powiedzieli mi że ta klawiatura nie współpracuje ze wszystkimi
płytami głównymi. mam płytę procomp bvc 3a apollo via.