Re: MSI K7N420 Pro czy K7T266 Pro2 ???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 16:22:51 MET

Użytkownik Wojciech Szlachta <wojtek_at_szlachta.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C641089.4070101_at_szlachta.net...
[...]
> Ktorą byście poradzili??? Lepiej kupic K7N420 Pro czy
> K7T266 Pro2??? Dodam że grafika i dzwiek w K7N422 Pro
> zupelnie mi wystarczaja, a komp ma chodzic na
> procku prawdopodobnie Athlon XP???

Jeżeli gf2mx i muza 5.1 wbudowane w NForce Ci wystarczą
to kup K7N i zaraz zaktualizuj bios do najnowszego.

No i nie zapomnij kupić dwóch modułów pamięci które zainstaluj
w odpowiednich slotach (1 i 3 ale możesz jeszcze sprawdzić w instrukcji)
tak żeby wykorzystać możliwość dwukanałowego dostępu do pamięci
przez chipset.

Jeżeli kupisz tylko jeden moduł to wbudowana grafika będzie działać
bardzo wolno w 3d.

PeJot