Re: Seagate 40GB - "strzelanie"dysku

Autor: Gelo (gelob_at_poczta.fm.wytnij)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 16:23:54 MET

> Witam, niepokoi mnie pewna rzecz, otóż od nowości przy dużym obciążeniu
> dysku bywa że twardziel zatrzyma się na sekundę i "strzeli" , jakby
uderzał
> głowicą. Czy to normalne ? Żadnych błędów na dysku nie ma .

jezleli to strzelanie przypomina dzwiek parkowania dysku takie "tjunk" i
zatrzymuje ci sie kopiowanie to moze oznaczac ze dysk ci siada , mialem
takie cos na seagate keidys i puzniej robil to corazczesniej i wkoncu
niedalo sie praktycznie pracowac , poszedl do serwius i wrucil nowy. Sprawdz
czy przy kopiowaniu na krzyż ( z partycji na partycje i odwrotnie w jednym
czasie czy to niewystepuje czesciej, umnie tak bylo..