Re: Jak to jest z pradem?

Autor: _at_r2r
Data: Sat 09 Feb 2002 - 15:14:58 MET

"-- Vilfor Maguard --" <tmot_at_satfilm.net.pl> napisał(a):

>Napisz do mnie na priv... to ci odpowiem....

Pisze na priv. Po pierwsze z chęcią przyjadę na pokaz wieszjacego sie
athlona z winy Athlona (nigdy jeszcze czegoś takiego nei widziałem,
 a osobiście złożyłem juz setki komputerów mimo, ze nie nie jestem
serwisantem). chętnie zabiorę na ten pokaz jeszcze kilkanaście osob (przy
okazji zwiedzimy sobie Wrocław). Prawdopodobnie miałbym takze możliwość
wynając małą salkę w twoim mieście byś mógł przy większej publiczności
głosić swój wykład wraz z prezentacją (myślę że sporo ludzi chciało by to
zobaczyć).

Po drugie mam zamiar od ciebie odkupić ten wentylatorek z radiatorkiem -
oferuje 300 zł. I mam nadzieje, że ten wentylatorek bedzie mi chłodził
procesor do tęperatury niższej niż temperatura otoczenia. Oczywiście modułu
peltiera nie chcę bo już raz sobie płytę i procesor przez niego spaliłem
(zwarcie od skraplającej sie w niskiej temperaturze wody).

Napisz szczegóły. Ja sie postaram dopasować i przyjdę (mimo, że to kawał
drogi, jestem z Lublina - stać mnie na to).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net