Re: Co lepsze dla mnie?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 14:33:19 MET

Cokolwiek z podanego sprzetu
> wybierzesz, to bedzie przez jakis czas wystarczajace. Moc tych procesorow
> tak nie bedzie do konca wykorzystana w podanych przez Ciebie
zastosowaniach.

Swieta racja. Do tych zastosowan mam k6-2 350_at_400, 320 RAM (wczesniej 32
(slabo bylo), pozniej jeszcze 32, pozniej + 256). WYSTARCZA w zupelnosci i
nie mam zamiaru zmieniac! Nawet moge sobie czasem w FiFA 99, lub 2000
pograc; CMR 1 (dwojka idzie, ale czasem slabo), no i Q2 (trojki nie
testowalem). Commandos 2 idzie tez bez problemow.
Wiecej do szczescia nie potrzebuje. Aha - grafa: TNT 1 (VIPER V550).
Wybierz to, co bedzie tansze i bardziej stabilne i juz!