orientacja pozioma w wydruku

Autor: Eryk (tellmewhy_at_tlen.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 14:18:40 MET

Witam, jestem swiezutki na tej liscie i od razu mam pytanko:
Jest taki problemik:
Mam dwa komputery i drukarke.
Do jednego komputera jest podlaczona drukarka i wszystko jest z drukowaniem z niego cacy.
Drugi komputer jest podlaczony z pierwszym przez karte sieciowa i korzysta
z drukarki udostepnionej przez pierwszy (oba dzialaja pod windows 98.)
Drukowanie z tego drugiego jest bez zarzutu, ale...
Jak chce wydrukowac w orientacji poziomej to wychodzi pusta kartka!!!
Z tego pierwszego jak napisalem zadnych problemow z drukowaniem nie ma (niewazne czy drukuje w orientacji poziomej czy pionowej).
Dlaczego wydruk poziomy w win98 korzystajac z udostepnionej drukarki jest niemozliwy????
Moze ktos z Was zna odpowiedz. Help!

Eryk Algasz
tellmewhy_at_tlen.pl

p.s. moze mam glupi adres, ale to specjalnie na poczte z grup dyskusyjnych, coby moj prywatny byl dostepny tylko dla przyjaciol.