Re: Athlon 1.1 Ghz vs Athlon 1.4 Ghz vs Duron 1.2 Ghz vs Duron 1.0 Ghz

Autor: KrasiaK (krasiak_at_astercity.net)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 12:59:29 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jak kt266a to na ddr'ach

A wlasnie ze nie. Mam plytke na KT266A, która obsluguje to i to - a ze
mialem SDR'y po starej plycie to wsadzilem narazie 2x128 na nowa plyte

> Jak duze obciazenie serwera to athlon by sie przydal. Jak male to duron Ci
> wystraczy.

No internet ode mnie idzie na 6 kompów - łącze 256kbit

> Nie wystarczy podkrecic? Jaka masz plyte?

Procesor lekko mowiac jest zmasakrowany, tzn. mam go od poltora roku ponad.
Pierwsze 3 miechy chodzil na 600 Mhz jakto AMD przykazal, pozniej naszlo
mnie na Microstara K7TPRO2, ktora dobrze krecila procki - no i poszedl na
8,5x100Mhz, napiecie na 1.85, a ze wiatraka mi sie nie chcialo zmienial to
sie troszke "podjaral", ale chodzil. Nastepnie byly testy u kumpla na Abicie
i jego GolderOrbie i ... sie ukruszyl.. Nie poszedl wiecej, a stracilem
"troszke" procka. Pozniej podczas jakichs tam zjan odpadlo jeszcze kawalek
;-))) No ale chodzil na 800-850 cos kolo roku. Ostatnio zmienilem plyte (
persektywicznie ) na Matsonica ( wiem ze badziew, ale na maxa tani ) na
KT266A i wpadlem na pomysl zeby podkrecic go magistrala, no i luz poszedl na
6x133 Mhz (800Mhz). Wydajnosc kozak. Pochodzil tak z 2 tygodnie i cos mu juz
odwala. Na 133 mhz juz sie odpala, a na 100 mhz tez ma problemy juz. choc
mam teraz niezly wiatrak ( kolo 35 C normalnie trzyma )....No i stwierdzielm
ze jaky czas zbliza sie koncowi...

Pozdrawiam, KrasiaK