Re: MSI K7N420 Pro czy K7T266 Pro2 ???

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 12:16:25 MET

Poniżej o MSI K7T266PRO
> Niedlugo zamierzam zmienic komputer wiec poczytalem
> troche o plytach w necie i głównie te dwie przypadly
> mi do gusu ze wzgledu na duza ilosc dodatkowych
> akcesoriow, oprogramowania, dobra wydajnosc i cene
> w porownaniu np. do Asusa.
> Jednak mam pare pytan co do posiadaczy tych plyt:
> 1. Jakei dodatkowe akcesoria i oprogramowanie znajde
> w pudelkach z tymi plytami?
kabelki, instrukcja, cd, naklejki, dodatkowe śledzie z USB
> 2. Jak jest z wydajnoscia i stabilnoscia tych plyt?
wydajność po poustawianiu biosu i przy użyciu dobrej pamięci jest bardzo
dobra
> 3. Jak z podkrecaniem?
dobrze, ale są lepsze - napięcie do 1.85, reszta dowolnie ustawiona, warto
wspomnieć o regulacji napięcia DDR, A7V266-E nie jest lepszy
u mnie D600_at_900@1.85v (FSB150MHz) i 256DDR_at_1.7v@CAS2
> Ktorą byście poradzili??? Lepiej kupic K7N420 Pro czy
> K7T266 Pro2??? Dodam że grafika i dzwiek w K7N422 Pro
> zupelnie mi wystarczaja, a komp ma chodzic na
> procku prawdopodobnie Athlon XP???
jak grafika i muzyka na K7N420 ci wystarczają to nie widzę sensu kupować
K7T266Pro2, co do wydajności to znam tylko z netu - wypada nieźle, zdaje
się, że w związku ze specyficznym kontrolerem pamięci warto obsadzić pamięci
w dwóch modułach
> Będę wszystkim wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam,

Cooger