Re: modem a proxy

Autor: Sierus (Sierus_at__o2.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 11:49:46 MET

Far_at_oN napisał(a) w

> Czy łącząc się za pomocą modemu (Netia) jest sens wpisywać cokolwiek
> w ustawieniach Proxy?? Gdzieś przeczytałem, że warto wpisać np.
> http://w3cache.icm.edu.pl/waw.pac, ale nie wiem, czy to prawda (a
> nie znam się na tym kompletnie :-/ )

Jak juz to wpisz:
w3cache.icm.edu.pl -> port 8080
lub
w3cache.tpnet.pl -> port 8080

Ogolnie rzecz biorac (nie wiem jak to wyglada w Netii na laczu
komutowanym), ale cos sie ostatnio poprawilo, bo jeszcze niedawno
zaladowanie zagranicznej strony bez proxy bylo meka, obojetnie o
ktorej godzinie, a teraz w ogole przestalem stosowac proxy, lub bardzo
rzadko.

--
Sierus(at)o2.pl | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> www.pattonfever.com