biosmod i skrypty dla MX

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 11:04:56 MET

Witam,
Dysponuje ktoś skryptami dla Geforce2MX dla biosmod-a? Na sieci znalazłem
tylko dla GTS, a nie wiem czym się różnią więc nie wiem jak je przerobić.
Zmianę taktowania zrobiłem już hexeditorem ręcznie ale chciałem pozmieniać
jeszcze kilka rzeczy i ręcznie to mi się nie uśmiecha, szczególnie, że sam
muszę szukać wszystkiego, bo na sieci jest mało informacji. W dodatku
grzebię w jakiejś śmiesznej karcie firmy Power Color która ma dziwny BIOS.

Pozdrawiam,

Cooger

P.S. No twardziele pokażcie się ;)