znowu Live!

Autor: bad.worm (bad.worm_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 22:30:12 MET

Ponieważ do poniedziałku muszę zadecydować, czy kupuję od
znajomego SB Live 1024, więc mam kolejne pytanie. Ile przerwań
powinna zabierać ta karta? czytałem, że 2, ale u mnie jest zajęte
tylko jedno(IRQ11). Niby trzeba się cieszyć, ale nie podoba mi
się, że to przerwanie jest współdzielone z kartą graficzną.
Konfliktów nie widać, ale przecież mając wolne podczas instalacji
IRQ5 i IRQ9 chyba tam powinnien był wskoczyć Live. Poza tym IRQ11
utrudnia mi konfigurowanie pewnych gier dosowch, gdyż nie dają
możliwości ustawienia tak wyskoiego przerwania. Dodam, że Live
siedzi w ostatnim slocie PCI(obok ISA, a na ISA siedzi tylko
modem nie PnP). Jak zmusić Live do zajęcia przerwania 5 lub 9?

--
Pozdrawiam      Bad Worm __   _
http://www.gusnet.prv.pl<_ / |_>