Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 00:59:04 MET

"-- Vilfor Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a3qqm1$rrl$1_at_h1.uw.edu.pl):

[ciach]
> wiem ze ciezko bedzie ci to zrozumiec, ale ten cooler jest taka
> jakby mala logowka, bo wiatrak podpinany jest na plyte, a pod
> radiatorem jest jeszcze cos to podpina sie do zasiania i to juz
> samo chlodzi.... A tam wlasnie takie male cos..... nazywa sie to
> chyba modulem Platiniera, czy jakos tak....

:))) I tego Peltiera chlodzisz kiepskim wentylatorkiem od PIII?
Albo to modul tak malej mocy, ze jego uzywanie jest bezsensowne, albo
masz czerwony radiator. A najprawdopodobniej konfabulujesz wasc.
Pozdrawiam
Egghead