Re: Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 00:01:59 MET

> Na pewno nie pogram ;-))) bo nie mam na to czasu niestety. Chodziaż myślę
że
> Steel Panthers I ta karta uciągnie ;-). A cele - projektowanie dla www.
> Jestem na początku rozbudowy komputera, więc dlatego taki kontrast między
> kartą a procesorem...
Wg. mnie nie warto. powiem nawet ze taki zakup nie ma sensu.
Jesli jestes w trakcie rozbudowy, to w takiej cenie lepiej jest zainwestowac
IMO
w Radeona 7200/7500 albo cos w ten desen. Obraz jak zyleta, odswierzanie
od 100Hz w gore. Powinno wystarczyc. Dluzej na tym popracowac bedziesz mogl,
no i cos oprocz Steel Panthers tez powinno chodzic plynnie :)