Tablet - program obslugi

Autor: Rafal Baranowski (Rafal.Baranowski_at_bloknet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 22:07:03 MET

Czesc!

Poszukuje programu, ktory pozwolilby mi wykorzystywac czesc obszaru tabletu
na makra, tak jak to robi np. AutoCad. Chodzi mi o to, zeby pewna czesc
tabletu podporzadkowana byla ekranowi, a na reszcie zebym mogl sobie
zaprogramowac jakies makra (kombinacje klawiszy, wlaczenia programow etc.).
Niestety nic takiego jak dotad nie udalo mi sie znalezc, moze Wy cos
znacie?
Dodam, ze tablet to CalComp (DrawingSlateII), a oryginalne oprogramowanie
pozwala tylko przyporzadkowac dany obszar ekranowi i ustawic makra, ktore
sa wbudowane w tablet (umieszczone niewygodnie na samej gorze i to kolo
siebie...).

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Rafal.