Re: savage4+playtv

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 20:13:30 MET

Użytkownik ü!? <uosiu_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3u6s1$7vu$1_at_news.tpi.pl...
> mam savage4+playtv pro. wiadomo ze obie karty gryza sie ze soba i to nie jest dobre dla wlaczonego trybu overlay. mam
> winme+w9881023+wylaczone przyspieszenie sprzetowe w systemie i wszystko jest ok. zna ktos moze jakies inne konfiguracje
> sterownikow i ustawien systemowych by takze bylo ok? z gory wielkie dzieki..

Dziwne.
Mi kiedyś działał Savage4 a także Savage 3D z Aver Cap'98 (zarówno w overlay'u jak i primary
surface ale w Win98)

Spróbuj zainstalować najnowsze nieoficjalne sterowniki do S3 Savage
powinny być tutaj: http://jgc.homeip.net

Jeżeli w WinMe nie chcą działać sterowniki Pixelview vxd dla Win98 to wypróbuj
wdm dla Win2k.

PeJot