Jak wyciagnac stery z W95 ?

Autor: <:>bRomBa<:> (bromba_at_go2.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 19:55:16 MET

Otoz problem mam nastepujacy mam modemik zoltrix 33,6 i nie moge do niego
dostac nigdzie sterownikow pod WinMe a sam go nie wykrywa wiec nie chodzi !
Na kompie w ktorym byl modem uzywany z systemem w95 chodzi bez zarzutow a
WinMe wogole nie widzi zadnego urzadzenia. Dlatego chcialem jakos wyciagnas
sterowniki z W95 zeby odpalic na WinMe ale jak !???

Probowalem w Menedzerze Urzadzen w Szczegoly Pliku Sterownika ale ta opcja
jest niekatywna i nie da sie wybrac znalazlem jedynie ze modem komunikuje
sie przez comm.drv ????