problem z komputerem ,ratujcie prosze

Autor: Pawel (pamajer_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 19:09:04 MET

Mam komputer płyta głowna ECS K7S5A na uklad.SIS 735, karta grafiki G
200 MX 400/64M, karta dzwiekowa SB Live 5.1, pamiec 256 MB 133 Mhz
Problem ze podczas gier czy filmow po kilku minutach komp sie
zawiesza. Instalowalem W98, XP, to samo.Komp na gwarancji (gwarancja
na czesci), wymienili karte dziewkowa - dalej to samo, zaladowali nowy
bios do plyty (50 zl) - dalej to samo(zreszta oni go testowali i mowia
ze wszystko ok. Zamienialem karty miejscami , wstawilem karte
dzwiekowa na inny komputer i tam dziala. Juz nie wiem co mam robic
dalej. Moze to zepsuta plyta glowna ? A moze sie gryzie z k dzwiekowa?
A moze dzwiekowa z graficzna ? Pomozcie bo gwarancja jest na czesci i
komputera nie zdiagnozuja jako calosci (chyba ze za kase)
Pomozcie ,prosze