Niekonwencjonalne wyciszanie twardego dysku;)

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 19:04:20 MET

Witam:)

Ostatnio kupiłem sobie do podróży "pc world computer" i znalazłem tam metodę
na 100% procentowe wyciszenie, a jednocześnie 100% chłodzenie twardego
dysku;))
Dysk wkładamy do szczelnej plastikowej torebki i umieszczamy w pojemniku z
wodą. Przewody zasilania i danych wyprowadzamy przez otwór w torebce, który
wystaje nad poziom wody.

Może ktoś już próbował tak wyciszać dysk?

Tak sobie myślę, że właściwie zamiast obudowy, można by użyć akwarium (poza
akwarium musiałby się znajdować CD-ROM i FDD, reszta w plastikowych
torebkach).
Żadnych problemów z chłodzeniem i absolutna cisza;)
A gdyby dodatkowo wpuścić rybki i posadzić roślinki...;))

--
Pozdrawiam
Kzysio