asus p2b kontra celeron

Autor: johnwalker_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Feb 2002 - 18:18:47 MET

Witam!
Mam płytę Asus p2b, rew. 1.10 (slot 1, chipset intel 440BX, max mnożnik FSB
8x133). Chciałbym wymienić procesor i stąd pytanie do szanownych internautów -
jakiego max. Celerona mogę na tej płycie zaparkować - chodzi mi o procki
Copermine 900; 1,0 lub 1,1 Ghz. Domyślam się, że póki co nie będzie to
Taulatin, gdyż tajwański producent przejściówki PowerLeap na swojej stronie www
pociesza od 2-cy że dla właścicieli Asusów dopiero "mogą nadejść dobre wieści"-
ale to bliżej nieokreslona przyszłość.
Reasumując - jaki max Copermine do Asusa p2B (lub pentium III), oraz czy można
spowodować, że na płycie Asus-a, pamięć SDRAM PC133, będzie pracował z
magistralą 133Mhz a nie 100. Wiem, że podobne tematy były już trochę
teoretycznie poruszane, lecz chciałbym coś usłyszeć od ludzi którzy, taki
zestaw użytkują. Z góry dziękuję za odpowiedź.