Odp: problem z dyskiem (dlugie)

Autor: krzyjek (kurt.no-spam_at_terramail.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 12:26:20 MET

> Bardzo dobrze - oby tylko na różnych portach IDE

no wlasnie oba byly na tym samym (drugim) kanale IDE :)

> A co wisiało na IDE jako master?

co ciekawe nie bylo zadnego master na pierwszym kanale, na tym kanale byl
tylko wsponiany HDD ktory niechcial dzialac jako master

Nie
Postanowilem

> Czy do tego samego portu IDE jest coś jeszcze dołšczone?
> Piotr

nie ow dysk jest jedyna zecza na pierwszym kanale IDE (na drogim jest CD ale
czy on jest czy go nie ma to zupelnie nie robi)

kurt.no-spam_at_terramail.pl