Re: USB i VIA 266A

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 14:43:58 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message
> moze !!!
> wiesz co to współdzielenie przerwan ???????

Wiem. Od czasów Pentiuma na VXie nie musiałem gmerać w tych ustawieniach i
uważam, że postęp być powinien a nie recesja (kurcze, co za słowo).

> no wiwc przy starcie płyty polookaj co na jakim przerwaniu jest i jakie
> przerwanie ma
> USB Serial Port ?????

Zrobię tak jak godocie, tylko co mam zrobić jak okaże się, że USB bryka na
przerwaniu z czymśtam? Czy będę musiał przełączyć się w tryb manualny i
poustawiać wszystkie przerwania =8-O ?

> a po kij ci klawiatura na USB ????? - moze odlącz na chcwile i podlącz
> normalną i zobacz wtedy ??

Ale klawiatura działa OK. Zalety kawiatury na USB: przelotka USB, pokrętło
głośności nie wymagające dodatkowych sterowników.

A konfiguracje z wtykaniem Minolty poprzez przelotkę z klawiatury i
bezpośrednio do portu w kompie sprawdziłem.

Pozdrawiam
Radek