Re: ECSK7S5a a Duron 1GHz?

Autor: andrew (andrew18_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 13:44:08 MET

> ANDREW a mozesz mi napisac jakie masz ustawienia pamieci w biosie bo ja
mam
> 128sdram i 64sdram ale chodze na 64 bo tej 128 za chpolere nie moge
ustawic

Ja mam teraz najnowszy bios i jesli chodzi o ustawiena pamieci, mam bez
zmian: Cas Latency by SPD (ale Ty mozesz sprobowac z 3T, jak nie chodzi..) i
dalej: 6T i 4T. A Kosci mam 2x128 133Mhz (chodza na 100Mhz), kiedys
probowalem ustawic Cas Latency na 3T i pamieć na 133Mhz i wszystko chodzilo
bez zwisu do czasu uruchomienia jakiejs gierki 3D, wiec nie wiem, czy to
wina slabego Ramu, ze nie chodzi na 133Mhz? Ale generalnie nie narzekam, bo
i tak jest szybko i nie wydaje mi sie, zebym w najblizszym czasie
wykorzystywal 100% mocy tego sprzetu:)