Re: SOLTEK 75 kAV

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 13:39:30 MET

 Warto - mam tą płytę - wszystko stabilnie chula na niej możesz w nią
wsadzić nawet Athlona 2000+
A owerloking jest bajeczny - posiada OwerStorma - dobry jest serwis
techniczny solteka więc bez problemu wymienisz sobie w przyszłości biosa -
ja robiłem to już ze swą płytą kilka razy. Polecam - jeżeli jednak możesz
wymienić sobie pamięci na DDRy to polecam model 75DRV2 jak i kolega ale
różnica to jednak jest (pieniężna)
Slaff