Re: OEM Win XP z myszka...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 12:36:52 MET

Uzytkownik "Duero" <duero_at_alpha.net.pl> napisal w wiadomosci
> Witam,
>
> Chcialem dowiedziec sie pewnej rzeczy. Otoz w Lodzi mozna kupic OEM
> wersje Windows XP Home za okolo 500 pln. Warunkiem jednak (w koncu to
> OEM) jest zakup jakiegos sprzetu. Kiedys wydawalo mi sie, ze to musi
> byc caly komputer, potem wiedzialem, ze wystarczy dysk twardy, teraz
> dowiedzialem sie, ze wystarczy zakup najtanszej myszki (9,50).
> Jak to jest wiec z licencja na taki windows? Czy faktycznie jest to
> legalna sprzedaz oprogramowania? (dodam, ze taka forme sprzedazy
> prowadzi nie byle firma, ale najwieksza w Lodzi ksiegarnia
> [...]

tak !!
ostatnio pytalem sprzedawcy czy równiez moze to byc dyskietka ???? :-) ale
nie umial odpiewiedziec !!!!

zato zastanawiam sie co mi zrobia jak przy jaies kontroli zobacza ze kupile
kilka Windowsów OEM ale bez sprzetu ! sprzet na osobnej f-rze ale z tej
samej firmy ???????