Re: Nowy komp a Ciagle zwisy :-( :-( :-(

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 11:03:08 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SP@M_at_wp.pl>, wrote in
news:a3v3e4$qd4$1_at_news.tpi.pl:

> drogo wyjdzie zakup ale moze :)

win NT 4.0 nie powinien byc teraz drogie :)

> sam nie wiem... permanenty zwis (nie czesto wiec sie nie spiesze, ale
> fakt ze kompy na intelu tez sie wieszaja)

Jak przez, krotki okres mial na serwerze win 95 to sie wieszal nawet co
pol godziny, max to chodzil 12h (jest to tylko bramka na internet dla 2
userow). Na enteku to spokojnie chodzi miesiac, dluzszych uptime nie
rejestrowlem bo zawsze przyjdzie cos wymieniec w serwerze :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!