Re: Czy dokupic dzwiek do nagrywania - K7S5A

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 11:12:57 MET

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup >
> A co myslisz o Vortexie ? przeczytalem ostatnio jakies stare materialy i
> strasznie zapragnalem miec ta tania i swietna karte !
______
Vortex mial(ma?) problemy z plytami oparymi na Via( pod AMDka)
ale ze Twoja plyta to Sis wiec chyba tu nie powinno byc problemow_ (ale
lepiej na zimne dmuchac) .Vortexa niestety nie slyszalem wiec trudno mi cos
o nim powiedziec
Blesso