Re: ECSK7S5a a Duron 1GHz?

Autor: andrew (andrew18_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 11:04:17 MET

> CZy macie jakowes doswiadczenia z tak low-endowa konfiguracyja i czy Wasze
> nerwy w obcowaniu z ta para nie sa juz nazbyt nadszarpniete ?

Mam dokladnie D1000Mhz i ECSk7s5a (+256MB SDRam)i przy ustawieniu 100/100Mhz
wszystko hula jak trzeba, fakt na poczatku trzeba sie pomeczyc, pobawic sie
Biosem i VxD, ale teraz jest juz wszystko git i az sie boje jak ten zestaw
bedzie chodzil, jak kupie DDR'y:). Aha w WinXP Prof cala instalacja
przebiegla automatycznie i chodzi pieknie do dzis...