ECS k7s5a - bios nie przydziela przerwań

Autor: Lechu (m_lech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 08:21:01 MET

Witam :-))

Mam taki problem z tą płytą.Bios nie przydziela przerwań urządzeniom
umieszczonym w portach PCI. Wgląda to tak, że kiedy przy starcie kompa jest
wyświelana tabelka zawierajaca m. in. informacje o zainstalowanych
urządzeniach
to bios widzi, że na danym porcie jest urzadzenie , ale obok wrządzonka
nie ma przerwania.
Tak samo windows 98se rozpoznaje urządzenia, prosi o zainstalowanie sterów,
ale potem w opcji system panelu sterowania przy nazwie urządzenia np modemu
jest wykrzyknik, a jako przyczynę windows podaje brak przydzielenia
przerwania przez bios.
Nadmieniam, żr resetowałem bios zwrotką, a także próbowałem różnych wersji i
nic to nie pomogło.
Może już ktoś z Kolegów miał taki problem.
Proszę o pomoc
Lechu