Re: USB i VIA 266A

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:54:47 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message

> czy USB na przydzielone IRQ i czy współdzieli z czymś ???? moze z jakaś
> karta czy cos !!!!

Działa ACPI... w sumie to nie wiem (na Intelu nie musiałem) jak przestawić
IRQ dla USB??? Tylko porada - wyłącz ACPI odpada ;-). Na viaarena już
czytałem, że to _raczej_ nie pomaga.

System zachowuje się tak:
aparat się loguje (jako removable device),
XP wydaje plumknięcie właczenia nowego urządzenia,
pokazuje się ikona dysku (na chwilkę),
XP plumka wyłączenie urządznie,
(po chwili) XP plumka włączenie urządzenia,
pojawia się USB root w traju (w tym momencie aparat już na dobre wisi - nie
da się wyjść z trybu transmisji danych).
Po otwarciu roota USB w gałązce jest Unknown device... i (pardon) dupa.

Ten sam aparat podpięty do i815 pryka ślicznie
Ten sam aparat do wczoraj przykał ślicznie na BXie Asusa.

> a ceny DDR i SRD sa tak samo wysokie i wkurza mnie to bo mam teraz w
robocie
> Sis735 + 128 MB DDR i nie wiem kiedy będę mógł dokupic sobie wiecej bo
ledwo
> dycham

Hmmm... ja zaczynam mieć wątpliwości co do sensu zakupu DDRów. Wydajność mam
wielce zadowalającą na SDRAMach 133. Czy warto dorzucać 20-30% złotówek do
DDRów. Wiem, że różnica cenowa jest minimalna, ale stare kości muszę
zutylizować na Allegro.

BTW VIA Sucks jak małpie z ucha. Zacytuję tu jeszcze fragment innego postu z
dzisiejszego dnia bo to IMO ciekawe:

(... Poszukując rozwiązania problemu wylądowałem na sajcie Viaarena, gdzie w
gigantycznym wątku pada kilka ciekawych wypowiedzi pani od PR:

"Inżynierowie nie są w stanie odtworzyć efektów wieszania systemu poprzez
USB, to nie jest problem VIA Tech..." - a postów w tym jednym wątku jest
kilkaset i wszystkie od ludzi z wieszającymi urządzeniami USB.

I smaczek z 8.02.2002
"Szanowni grupowicze. Nie piszcie nic tutaj przez najbliższy tydzień, bo na
Tajwanie jest chiński nowy rok i inżynierowie naszej firmy będą nawaleni i
mają Was w dupie."
Oczywiście nieco przejaskrawiłem tą wypowiedź, ale dobrze oddałem jej ducha.

Moja wypowiedź została ocenzurowana i zmieniono jej znaczenie...

Ja pierniczę firmę, która w ten sposób traktuje swoich klientów. Dajcie się
złapać na nasz produkt, a potem piszcie na Pacanów...)

ps. A jaki związek z moim problemem może mieć SB Live!?

Pozdrawiam zdegustowany (niestety nadal Intel rulez)
Radek