mikrofon

Autor: Zbyszek (zbyszekm_at_zeo.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 08:32:33 MET

Mam płytę ECS P6VAT A+ i kartę dźwiękową CMI 8738 zintegrowaną z płytą. Po
podłączeniu mikrofonu nie mogę nic nagrać pomimo ustanionych suwaków na
maksa i wybraniu mikofonu w panelu audio. Z bliska przy samych ustach jest
reakcja, ale jak się go odsunie dalej to jest zero. Mikrofon sprawny,
sprawdzony na innej płycie z dźwiękiem SoundMax i ściąga z całego pokoju. Co
jest nie tak. Czy to problem płyty czy ustawień .