Re: Problem: Athlon + Asus itp. +zwis sysemu

Autor: dark (dark9_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 07:51:58 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Poza tym warto sprawdzić przydział przerwań (realnych! nie ACPI) i

Sprawdzałem ustawienia przerwań w biosie, ale wszystko jest na AUTO.
Przełożyłem SB Live i kartę 3COM do innych slotów wg sugestii gościa
z www.paradigm-computers.co.uk/bench/a7v266-e.html.
Wcześniej jak się okazało miałem współdzielone przerwanie pomiędzy SB Live
a Radeonem. Zobaczę co będzie dalej.

> BTW jaka wersja VIA 4in1?

4.33

dzięki