Re: Nowy komp a Ciagle zwisy :-( :-( :-(

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 00:43:39 MET

On Thursday 07 February 2002 21:40 user called goore typed on his keyboard:
[...]
> Instalowalem i to 4.33 , 4.35 , 4.37 i nic nie pomaga co ciekawe to na WIN
> XP jest dokladnie to samo.
Powiem tylko tyle, że mniej więcej 3 tygodnie temu składałem znajomemu
sprzęcik też na tej płycie, z XP 1600+, ale z ATI Radeon VE. I po
skonfigurowaniu całości grafika 3D zasuwała aż miło.

Ale mam jeszcze jeden pomysł - czy aby na pewno masz włączone w BIOS-ie
przydzielanie przerwania dla karty graficznej? Jak nie pamiętasz to sprawdź.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028