Re: XP i zwisy

Autor: Alti (alti_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 00:26:58 MET

Dobrze my master.
Przy okazji spokój. Odmienia sie przez spokojnie.
Płyty sie nie pala od bledow w oprogramowaniu tylko w odprowadzaniu ciepla.
Przykro mi. Myslalem ze taki stary wyjadacz jak ty to takie rzeczy wie.
A jezeli uwazasz ze jest inaczej to wyjasnij mi fenomen obrobki video czy
innych aplikacji w ktorych procesor jest obciazony w 100% przez dluzszy
czas.