Re: Abit KT7

Autor: duronek (duronek_at_ant.btk)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 00:11:08 MET

Mysle,ze tak Po dokladnym sprawdzeniu mam opcje nawet 1400 MHZ, ale sprawdz
na stronie producenta czy sa jakies wskazowki dot. Duronow. Wiem, ze aby
Athlona 133 Mhz mozna bylo wlozyc to trzeba go zamalowac.... Tak
przynajmniej zrozumialem z kontekstu.. (te informacje sa w download BIOSow
na stronie ABITa )
Z Duronek 12000 nie powinienes miec takich przejsc, bo chodzi na mag. 100
Mhz.

--
*   Pozdrówka od Duronka :=)    *