Re: Jesli nie Elsa Gladiac to co?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 23:26:07 MET

> bo jesli jednak najdzie mnie na jakas gierke to
> na matroxie nie pogram

to prawda ;-)

> zrob jakas dobra oferte to sie skusze ;)

pomysle jak sie pokaza GF4, na razie wszystko mi chula. Moze ostatnio sie
troche przycielo jak gralem w Medal of Honor w 1280X1024 32 bit full detail,
na mapie gdzie byl las i masa drzew ;-) Gram w takiej rozdzialce bo mam
monitor 19 cali (tez Elsa ;-) ) Moj Gladiac to wersja BOX i dalem za nia
1250 PLN, teraz pewnie ze 450 moglbym wziac :-(

pzdr.
trzmiel