Ustawienie RAM-u w BIOS-ie

Autor: GiePe (giepe_at_hoga.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 23:23:22 MET

Gdzies, w jakiejs madrej gazecie wyczytalem, ze wartosc "Aperture cos
tam..." w BIOS-ie odpowiada za efektywniejsze wykorzystanie pamieci, chocby
do operacji graficznych. Madra gazeta pisala rowniez, ze wartosc tego
parametru powinna byc ustawiona na polowe wlozonej do kompa. I fajnie.
Tylko, ze ja mam wlozone 256 MB a BIOS nie pozwala mi zmienic tej wartosci.
Caly czas tylko 32 MB i 32 MB.
Pisze bo mam wrazenie, ze przy takiej ilosci RAM-u przy pewnych dzialaniach
na grafice, czy nawet w glupim Dreamweaverze wszystko to dziala za wolno.
Jesli macie jakies sugestie, bede zobowiazany.
Pozdrawiam
GiePe