Apache i windows 98 ver 4.10.1998

Autor: BraNieK (braniek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 22:19:12 MET

Jestem posiadaczem windy i mam nastepujacy problem.Chce zainstalowac server
apache.W sieci spotykam glownie pliki instalacyjne z rozszezeniem MSI
Po odpaleniu pliku praktycznie nic sie nie dzieje prog sie nie instaluje i
wyskakuje komunikat: ten pakiet instalacyjny nie moze bys zainstalowany
przez usluge instalatora windows itp. prosze zainstalowac service pack z
nowsz wersja Instalatora Windows.Probowalem wiele metod ale nic nie dziala
probowalem robic update systemu ale sciaganie pliku z servera microsoftu
zajela by wiecznosc itp. prosze o jakakolwiek pomoc bardzo mi zalezy na
rozwiazaniu problemu moze to kwestia jakiegos pliku.
Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc.BraNieK