coolerek a plyta glowna

Autor: GiePe (giepe_at_hoga.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 22:13:55 MET

Jestem nieco zdesperowany... Od czasu wymiany plyty glownej kupuje juz kto
rys z kolei wiatraczek na procesor, a i tak kazdy z nich dziala duzo glosn
iej niz poprzedni na starej plycie. Jest to ewidentnie ruch powietrza, nie
jakies tam zabrudzenia itp, tym bardziej, ze wiatraki sa nowe.
Teraz pytanie - czy plyta glowna ma zwiazek z szybkoscia obracania sie wia
traczka (o co ja podejrzewam), jesli tak to czy jest mozliwosc wplywania na
jego predkosc i oczywiscie jak to zrobic? Jesli programem, to jakim, skad go
wziac itd.
Prosze o odpowiedz, bo noca, kiedy cos robie i nie zagluszam kompa glosna
muzyka idzie zwariowac.
Pozdrawiam