Karta TV - pomocy!!!

Autor: Kobi (kobikob_at_2com.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:45:05 MET

Witam!

Problem w tym, ze kiedy wloze Karte TV do kompa i odpale winde w glosnikach
slysze denerwujace pierdzenie. A kiedy odpale sobie jeszcze program do
ogladania TV to obraz jest, ale skacza po nim poziome paski, oczywiscie w
rytm pierdzenia. Kiedy natomiast procesor jest czyms zajety (np. otwieram
jakis program) obraz jest idealny i ustaje pierdzenie. Dzieje sie tak samo w
win98, me i XP.
Karta jest sprawdzona i na pewno jest dobra. Probowalem juz chyba
wszystkiego. Zmienialem sloty, ladowalem stery, ustawienia w biosie itp. W
menadzerze urzadzen nie ma zadnych konfliktow sprzetowych. Nie wiem czy
przyczyna nie sa przerwania. I karta telewizyjna i grafiki jest na
przerwaniu 11. Chcialem to zmienic, ale kiedy chce to zrobic w menadzerze
urzadzen to winda wywala: tego ustawienia zasobow nie mozna zmieniac.Czy
ktoś wie w czym jest problem??? I jak ewentualnie zmienic te przerwania???

konfiguracja:
- Shuttle ak31 v3.1 ( dziwiek AC'97 )
- Athlon 1700+ XP
- MSI GeForce2 MX400
- Prolink PixelView Play TV pro FM

Wiem, ze troche NTG, ale na pl.comp.os.ms-windows.win9x nie mieli jak
narazie pomyslow.
Bede wdzieczny za kazdy pomysl, bo bardzo mi zalezy, zeby to dzialalo. Z
gory dzieki wszystkim!
Pozdr.

Kobi